Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gokuu | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany15.06.2007 @16:37:38 ostatnio na stronie14.02.2010 @15:49:48
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze628 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Masamune    24.11.2010 @18:35:06
Nieładnie jest tak znikać.
_______
F L E J M
~tusiakam    04.10.2008 @21:20:57
hmm... zastanawiam sie czy ty żyjesz... czy tylko udajesz że umarłaś :P
~tusiakam    27.08.2008 @12:39:45
hmm... jakoś tak mało digartów u ciebie...
~offtop    24.08.2008 @19:07:11
wielkie dzieki za odwiedziny i ocene xD:P
pozdrawiam :D
~EvilDeath    23.08.2008 @21:51:20
Dziękować
_______
- Czy jest pan gotów stać na straży porządku prawnego odnowionej, demokratycznej Rzeczypospolitej Polskiej?
- Bezapelacyjnie. Do samego końca. Mojego lub jej.
~gaidal    23.08.2008 @21:26:14
dzięki
~WilczyRozbojnik    23.08.2008 @17:21:14
Hej, gdzie Ty i Twoje digarty? Oo
_______
POZIOM UŻYTKOWNIKÓW:
"Madziu proszę już więcej nie odwiedzać mojego konta. nie podobają mi się Twoje poglądy i oceny moich prac" - bo dałam "dobre" zamiast "rewelacja
~tenshi15    15.08.2008 @21:30:37
dziekowac
~Iva19061991    12.08.2008 @13:02:44
hah i znowu będe debilem :D:D:D
pa
~Iva19061991    12.08.2008 @12:59:52
co Ty z tą bialą kartką masz?
mnie w podstawówce wychowawczyni uczyła zeby wszystko zamalowywac jak bazgroliłam morze i niebo kredkami bambino
teraz jak robimy szkice (ta usunięta manga czy to co teraz jest na głównym) to nic sie nie dzieje jak kartka świeci pustką bo to tylko szkic :P
~Iva19061991    12.08.2008 @12:55:12
bo sama mówiłas ze masz łagodniejszy stosunek do tego (nie mniesz starych rysunków itp)
mnie rysowanie nie męczy ja to kocham..
tylko jestem czasem sfrustowana czemu nie robie tego lepiej niz teraz..czemu nie umiem poprawadzic dobrej perspektwy podrójnej itp
~Iva19061991    12.08.2008 @12:52:47
i tak btw. ta praca która teraz jest ostatnią (po usunięciu tamtej) jest dobra
~Iva19061991    12.08.2008 @12:51:54
no i tu się róznimy bo ja sie wkurzam przy kazdym rusynku.. bije ołówkami w karke, rzucam blokami po ścianie itp..
cóż.. :P
no ale pracuj, pracuj.. praca jest najlepszym rozwiazaniem..
i są na tym portalu mistrzowie mangi, zresztą jest duzo w necie.. mozesz oglądac.. nie odzroowywac broń boze.. tylko patrzec, co zmieniłoby w moich rysunkach gdybym zrobiła to a to..
~Iva19061991    12.08.2008 @12:46:29
zobaczymy jak porysujesz jeszcze z rok, dwa i zobaczysz ten rysunek..
pierwsze co zrobisz to go podrzesz
tez byłam (jestem) narcyzem w stosunku do moich najnowszych prac
ale jak ostatnio znalazxłam rysunki z 2006 r to plik ok 30 kartek a3 został podpalony :P
~Iva19061991    12.08.2008 @12:36:52
ale tu nawet nie chodzi o temat..
praca jest zła od względem technicznym
światłocień na koszulce i spdoniach jest kiepski, niezgodny z prawdą, buty nie maja wogóle światłocienia (dlaczego).. własy są pustą plamą (dlaczego nie mają połysku ) dlaczego ręce wyglądają jakby nie miały palców?

i nazywanie kogoś debilem świadczy o inteligencji jeśli to stwierdzenie wypływa po jedej ocenie..ja nie napisałam ze jestes złą artystką tylko ze ta praca jest zła..a to jest róznica.. wiec mysle ze wyzwiska po tak którkim okresie czasu nie są na miejscu
~Iva19061991    12.08.2008 @12:27:54
ale ja mówiłam ze kartka moze być pusta
i trudno zeby szkic czysto anatomiczny był dynamiczny, ciekawy..
i nie nazywaj mnie debilem bo tylko pokazujesz swoją inteligencje
swoją drogą zastanawia mnie fragment ' jest równie słaby, nudny".. jeśli uwazasz ze twój szkic jest słaby w jakim celu wrzucasz do na digart
ostatnio edytowane: 2008-08-12 12:29:37
~miraggio    11.08.2008 @12:58:39
nie dzieuj tylko oceniaj
_______
trzeba się uśmiechać, duuużo uśmiechać
~justynazwanaruda    11.08.2008 @12:57:38
;D
~spiderp25    11.08.2008 @12:55:43
Nie ma za co
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~FascynacjaOO    10.08.2008 @13:32:31
No dobra zmaze i co dalej??
Ta twarz to miałbyc wystraszony , zagubiony człowiek o.o

~FascynacjaOO    10.08.2008 @13:27:58
Słuchaj .. ten oczodoł to jest buzia ;D (otwarta bo krzyczy ) oka sie juz nie da poprawic , za mocno dociskałąm ołowkiem .Niestery musi takie zosta niedoje**** ,ale dzieki
~FascynacjaOO    10.08.2008 @12:56:20
Moze i fajnie ,ale mogłoby byc tyroche mniejsze ale sa gusta i guściki .

pozdrawiam
~Sanzo    01.08.2008 @11:58:38
dzieńdobry
~kinia1206    31.07.2008 @13:51:08
ladnie dobre prace masz
_______
nie odpowiadam za wszystkie bledy ortograficzne i jakie kolwiek inne
~kinia1206    31.07.2008 @13:50:44
dzieki za poprawke
_______
nie odpowiadam za wszystkie bledy ortograficzne i jakie kolwiek inne
1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt